dijous, 10 de desembre del 2009

RECITACIÓ i DEBAT

El dia 30 de novembre va ser el meu torn de recitació i també el debat.

Començaré amb la meva recitació:
Vaig escollir recitar el conte de la Blancaneus, és un conte que m'agrada molt. Al començament estava molt nerviosa, no sabia com posar-me i pensava que podria oblidar el conte... Vaig ser de les primeres i això va ser una cosa bastant bona, perquè no volia està tota la classe pensant en el conte.
Crec que no ho vaig fer malamanent, hem va agradar molt fer la recitació i crec que va agradar.
Gracies a aquest idea de fer les recitacions, poc a poc ja no hem va fent tanta vergonya parla en públic, davant dels meus companys de classe.

El debat:
EL meu grup i jo vam escollir el tema : nens i nenes de diferens edats en una mateixa aula, si o no?
Crec que el debat ens va sortir força bé, vam tenir algun imprevist ja que ens vam equivocar i van sortir dos membres d'un mateix grup a l'hora. La idea que vam tenir de diferenciar als integrants del grup amb els colors de la samarreta va estar força bé. Els arguments que vam exposar tant les que estàvem a favor com en contra van ser molt interessants i per tant fèiem captar l'atenció dels nostres companys. També diré que les conclusions d'ambdós grups van ser clarificadores per tancar els arguments de cada grup, van ser força clares.


Per finalitzar diré preparant amb totes les meves companyes el debat m'ho he passat molt bé i crec que parlo per al nom de totes les meves companyes ens ha agradat treballar i buscar arguments sobre el tema, ja que és frça interessant i ens ha fet canviar la visió que teníem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada