diumenge, 27 de desembre del 2009

CLASSE TIC, JOCS INTERACTIUS.

El dia 2 de Desembre la classe de TIC va ser una de les més divertides de totes. Em utilitzat alguns programes que permeten al nen aprendre d'una manera més dinàmica i divertida i a la vegada fan que els nens potenciïn i desenvolupin la seva creativitat.

També en Jorge ens ha ensenyat un espai anomenat ZONA CLIC, aquí el nen pot fer activitat de tots tipus.

Jo m'enrecordo que algun cop he utilitzat això del zona clic, era molt divertit, a la vegada que m'ho passava bé estava aprenent a fer sumes, restes... Tots els meus companys i jo desitjaven que arribés l'hora d'informàtica, perquè alguns dies utilitzaven programes com el zona clic y d'altres que ja no recordo el nom, però que eren de l'estil. Tots el programes eren didàctics i ens ensenyaven a ser mes autònoms i a aprendre alhora que ens divertíem.

Aquesta classe ha sigut molt entretenida amb el programa del Crayon Phisics, visitant blogs dels meus companys he vist el blog del Juan Antonio os posa l'enllaç per descargar-se un programa similar al crayon pero més modern. Aqui us deixo un enllaç al blog del Juan Antonio

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada