dissabte, 28 de novembre del 2009

PRIMER DIA DE DEBAT I RECITACIONS.

El dilluns 23 de Novembre van començar els debats i les recitacions de la classe de Comunicació oral, escrita i digital.

Les recitacions van anar bastant bé, com es normal podíem percebre els nervis dels nostres companys en la seva veu i en alguns fins i tot en el seu rostre, en els seus moviments, en els seus gestos. Les recitacions van ser bastant variades, van haver-hi tant poemes com contes. Al final de cada recitació vam donar un gran aplaudiment perquè com tots sabem no és gens fàcil posar-se davant de bastant gent a recitar i també perquè havíem de valorar que eren els primers.

Els debats també van estar molt bé, els temes van ser bastant interessants i els arguments a favor i en contra molt variats i ben buscats.
Gracies a veure els primers debats sabem amb més exactitud com hem d'actuar, com ens hem d'organitzar.

Trobo molt bona idea fer recitacions individuals i els debats perquè ens ajuden a perdre la por a parlar en públic davant dels nostres companys.

Dilluns que bé em toca a mi fer la recitació i he escollit el conte de la Blancaneus. Estic molt nerviosa perquè també em toca el mateix dilluns fer el debat...
Ja explicaré com em va tant el debat com la recitació.
Espero que molt bé, tot i que em conformo amb que em vagi bé perquè jo no sóc molt de parlar davant de tanta gent. Ja veurem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada